Black Friday

                          Hur orkar man?

Idag är det Black Friday, en HYSTERISK readag (men flera butiker och varuhus hade som sagt tjuvstartat rean). Macy's öppnade klockan 04.00 imorse, köerna till varuhuset började låååångt innan dess. Rätt obegripligt. Själv har jag hittills aldrig satt min fot där eftersom de marknadsför sig som "The Word's Largest Store" vilket känns rätt skrämmande.

Efter Nasdaq flanerade jag hemmåt längs Femte avenyn och vek sedan av till Madison avenue som inte är direkt prisvärd oavsett reaprocent. Slank bland annat in på Calypso som har en hel del underbara plagg. Prövade en färgsprakande sidentopp i kimonostyle bara för att bevisa att den inte skulle klä mig. Självklart var den fabolous. Dessutom gick den att knyta på tre olika sätt! Nu har jag alltså myror i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0