The L Word



Varje gång jag går förbi Barney's måste jag sticka in huvudet och titta på Jennifer Meyers underbara halsband. Lagomlånga, superfinlänkade kedjor med ett runt, diamanbestrött litet hänge. Fast jag tycker bäst om vitt guld, för den som undrar.



Och, while I'm at it, Barney's har också kanske världens finaste ringar. Knappnålstunna ringar med pyttesmå diamanter runt om. Och de finns med svarta diamanter! Fast återigen - för den som undrar - tror jag att jag tycker jag bäst om vit platina och "vanliga" dimanter. Tyvärr blev jag lite nedslagen av priset när jag av en händelse surfade in på barneys.com och kollade. 2 700 dollar (före skatt dessutom). Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0