Bond is Back



I fredags hade nya Bond-filmen premiär i USA. Recensenterna har varit ganska ljumma i sin kritik, men sen Daniel Craig blev Bond höjdes i alla fall intressevärdet i mina ögon. De flesta damer jag talat med verkar instämma, medan en och annan mansröst inte tycker att han är tillräcklig "classy" - för mycket muskler, för lite stil. Nope. Jag håller inte med.

Den kalejdoskopiska inledningen till Casiono Royal är bland det snyggaste jag sett. Min favoritreplik är så klart när bartendern frågar om han vill ha sin martini "shaken or stirred":

"Do I look like I give a damn?"

Självklart måste man också se "Quantum of Solace".

Taggar: James Bond, Daniel Craig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0