Bye Bye Cupcake



Här om dagen stod jag och bläddrade lite i bästsäljaren "Skinny Bitch" på Barnes and Noble. Om författarna, Rory Freedman och Kim Barnouin - f.d modellagent och f.d modell; den senare också med en master i någon form av näringslära, stod det så här:

"They may be bitches, but they are skinny bitches. And you'll be one too-after you get with the program and start eating right."

Boken verkar faktiskt ganska roligt skriven, men som vanligt tycker jag att tipsen - som jag i och för sig bara ögnade någon minut - verkade lite för krångliga för min smak. Bara frukt till frukost är tråkigt och vem orkar egentligen mixa ihop selleri- och tofusmoothies? En av poängerna är att man inte ska följa en diet, utan välja rätt livsstil. Lättare sagt en gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0