Celebrity Spotting



Jag kan inte direkt skryta med att jag sett en massa kändisar sedan jag flyttade till New York. Men någong gång ibland passerar en del mer eller mindre kända ansikten på gatan. Här om dagen såg jag Julia Roitfeld fullastad med shoppingkassar i Meatpackingomårdet:

- Titta I N T E nu, men där är Julia Roitfeld!!
- Vem?? (hysteriskt stirrande fram och tilbaka på diverse trendiga kids i närheten)
- Julia R O I T F E L D! Dotter till Carine Roitfeld, chefredaktör på franska Vogue.
- Hur 17 kan du veta det??
- Hur 17 kan du INTE veta det??

Ja, vad säger man. Åren Gustav Wasa regerade och vem som kom efter honom är som en dimma, eller snarare ett svart hål. Men chefdesigners på Chanel och YSL sitter däremot som en smäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0