Alltså, nu måste jag rätta mig




                         Vi bor i huset med den röda markisen som skymtar mitt över gatan.

                         Helt plötsligt var det en skog (typ) av tv-master runt knuten.

                         Tyvärr såg jag inte till den här damen.

Det var så klart inte bara Fox som bevakade Natasha Richardson som avled av skallskador dagen efter att hon tagits in på Lenox Hill Hospital. Istället upptäckte jag ganska snabbt att det var en hel armada av tv-staioner, reportrar och kameramän som stod och trampade utanför sjukhuset under något dygn. En hastig bild på Liam Neeson som vinkade sorgset allt jag såg på nyheterna, förutom en massa medicinska spekulationerna från reportrarna. Man undrar som sagt vad det tillförde.

Samtidigt pågick det en filminspelning med Sarah Jessica Parker bara ett par hundra meter bort vid hörnet Madison Avenue och 77:e gatan. Ett hundratal gigantiska lastbilar som hörde till filmteamet stod parkerade längs Madison och 5:e Avenyn. Själv försökte jag få en glimt av Sarah Jessica, som tyvärr inte syntes till. "Could you please look across the street, because we're shooting in your direcition", sa en från teamet till mig och en skock andra människor som också stannat till. Har man tur kanske man alltså kommer med en tusendelssekund i filmen - typiskt att jag redan glömt bort vad den hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0