Otursdag



                         Tacka vet jag demokratsnacks med lemon curd-smak


                         Så hade den en röd prislapp också.

Det är lite överdrivet, värre saker kan väl hända än att tappa handskarna på tunnebanan. (Fast jag avskyr verkligen att glömma grejer). Men att ovanpå det - när man kommer hem trött, hungrig och irriterad - upptäcka att middagen man köpt är oätlig, är inte kul. Jag har ätit god snabbmisosoppa, men den här var hemsk på alla sätt. Urk. Jag hade ju kunna kila ut och köpa något i närmsta deli, det är ju inte så att man befinner sig på en enslig plats där det är svårt att hitta mat. Men inte ikväll, det är för jobbigt. Istället blir det lite för mycket Democrat Snacks som en fin vän hade med sig hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0