Restorative Yoga



Efter en och en halv månads förkylning är man inte direkt i någon fysisk toppform (inte för att jag var det innan heller, men ändå). För att mjukstarta träningen gick jag därför på Restorative Yoga, som i beskrivningen av passet lovade anti-aging-effekter. Bra inför 30-årsdagen, tänkte jag. LJUVLIGT.  Under en timme låg man under en filt och lyssnade till den mest behagliga stämma jag någonsin har hört som talade om djupavslappning och hur världen kan bli lite vackrare genom positiva tankar.  Då och då gick hon, instruktören alltså, runt i salen och gav var och en ansikts- och fotmassage (i den ordningen tack och lov). Min nya söndagsrutin från och med nu. Enda kruxet var att jag var pigg som en mört när jag skulle gå och lägga mig samma kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0