Oscarsgalan...som vanligt förutsägbar

                         Den här mannen skulle fått en Oscar för bästa manliga huvudroll.

Det är inget fel på Slumdog Millionare, det är en färgsprakande och härlig film. Men 2008 års bästa? Nja, hos mig satte den sig i alla fall inte riktigt. Och Brad Pitt nominerad till bästa manliga huvudroll för Benjamin Buttom? Trams. Animationerna och sminket var imponerande, men då tycker jag att han gör en betydligt bättre prestation i Burn After Reading (som inte var nominerad i någon kategori). Nej, Mickey Rourke skulle fått för Randy i The Wrestler. Det bästa jag sett på mycket, mycket länge. Lite för mycket fattig verklighet och obekvämt naket för Hollywood kanske?

Läs även andra bloggares åsikter om Oscarsgalan, Slumdog Millionare, Brad Pitt, Benjamin Buttom, Burn After Reading, Mickey Rourke och The Wrestler.

Kommentarer
Postat av: Alexandra





<b><a href="http://nyheter24.se/noje/film_tv/141397-sexiga-smycken-pa-oscarsgalan">>>> Se de sexigaste smyckena på Oscarsgalan</a></b>

Postat av: Sussi

den verkar ashäftigt, kanske dags för något lite mer annorlunda än samma gamla action. Indiens filmer bygger ju inte riktigt på samma dramaturgi; fast iofs jag har inte sett filmen så jag vet intee...

2009-02-25 @ 09:43:43
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0